DOKUMENTACJA DLA BIUR NIERUCHOMOŚCI

Prowadzisz biuro nieruchomości, ale nie wiesz czy Twoje dokumenty są

  • Kompletne
  • Zabezpieczają Cię
  • Mają wszystkie załączniki
  • Czy właściwie wdrożyłeś AML, RODO,
  • Czy masz dobrze przygotowane pouczenia dla klientów
  • Czy umowy nie zawierają klauzul niedozwolonych

A może nurtuje Cię:

  • Czy wykonując „zimnie telefony” postępujesz zgodnie z prawem?
  • Czy na podstawie aktualnie stosowanych umów masz gwarancję zapłaty wynagrodzenia?

Martwisz się o ochronę swojego know how, logotypu, stosowanych procedur ?

Czy oby na pewno masz dobrze sporządzoną tajemnicę przedsiębiorstwa?

Warunki współpracy z personelem i innymi firmami chronią Cię na wypadek nielojalności ?

Poza typową dokumentacją formalności należy dochować także przy akcjach marketingowych czy konstruowaniu ogłoszeń.

Zastanów się, czy ogłaszasz lub może prezentujesz nieruchomości w których jest jeszcze najemca? Czy posiadasz zgodę na wejście do lokalu, zamieszczanie zdjęć z ruchomościami najemcy itp.?

Czy wiesz jak zabezpieczyć się kiedy Klient przekazuje „swoje” zdjęcia ?

Współpracujesz z portalami ogłoszeniowy czy też używasz podpisów elektronicznych typu „Autenti”? Co naprawdę oznacza forma pisemna umowy?

A może: organizujesz dni otwarte?

Czy wiesz, że oprócz prezentacji nieruchomości powinieneś zadbać o:

  • Dokładną weryfikacje osób które dokonują oględzin nieruchomości
  • Zrobić szczegółowe procedury i spis ruchomości będących w lokalu
  • Zabezpieczać się na wypadek gdyby właściciel stwierdził że w lokalu były „sztabki złota”

To tylko podstawowe dokumenty jakimi powinien posługiwać się pośrednik.

W ramach usługi przekażemy Państwu pełne know how jak tworzyć dokumenty i jak korzystać z tych przez nas sporządzonych, stworzymy procedury, protokoły, archiwizacje, treści ogłoszeń, zabezpieczymy materiały reklamowe które nie tylko umożliwią wyróżnienie się na rynku jako profesjonalista ale także zagwarantują komfort i bezpieczeństwo pracy agencji.

Wybierz jedną z opcji :

 

  • SPORZĄDZENIE KOMPLEKSOWEJ DOKUMENTACJI
  • AUDYT AKTUALNYCH DOKUMENTÓW

Zamów audyt lub sporządzenie profesjonalnej dokumentacji. To przecież podstawa działalności Twojego biznesu.

Przygotowujemy wszystkie dokumenty niezbędne w profesjonalnie funkcjonującym biurze nieruchomości (umowy, protokoły oświadczenia).

Po zredagowaniu dokumentacji odbywa się krótkie szkolenie.

Dowiesz się, dlaczego zaproponowana konstrukcja jest prawidłowa i np. dlaczego dotychczas stosowane zapisy należy poprawić.

Nauczymy także Twój zespół argumentacji i obrony zapisów.

Sporządzimy lub poddamy szczegółowej analizie m.in. umowy:

  • Pośrednictwa w kupnie i sprzedaży
  • Pośrednictwa w najmie i wynajmie
  • Rezerwacyjne
  • Przedwstępne
  • Protokoły uzgodnień
  • + wszystkie załączniki
  • procedury AML
  • RODO
  • Umowy o współpracę z deweloperami
  • Umowy współpracy z innymi biurami

Dokumenty dotyczące pracowników / współpracowników / agentów

  • NDA
  • Tajemnica przedsiębiorstwa
  • Umowy zlecenia
  • Umowy agencyjne
  • Umowy o pracę
  • Zakaz konkurencji
  • Umowy szkoleniowe
  • Zgody na wizerunek
  • Przekazanie praw autorskich do zdjęć / opisów
  • Pouczenia o możliwości kontroli komputerów, możliwości kontroli czasu pracy
  • Umowy o współpracę z innymi agentami

Pobierz bezpłatną Checklistę DOKUMENTACJI dla Pośredników i Agencji Nieruchomości